• October 18, 2024

Ik kan weer genieten

Mijn man is jammer genoeg overleden we hadden een dochter Marijke van 7jr. Maar Een collega van mijn man die nog steeds alleen is kwam vaak bij ons praten. Ik legde soms dingen bij hem neer. Trouwens ik ben Hilde 31 jr en de collega is Nico en hij is 35jr. Op een zonnige dag kwam hij in de middag even bijpraten ik lag topless dat vind ik lekker maar mijn man niet hij was preutser dan ik, voelde dat Nico wel graag mijn borsten wilde zien. Maar toen hij kwam deed ik uit me zelf het bovenstuk van de bikini weer aan.

Jammer zei Nico ik had je borsten graag willen zien, dat weet ik maar mijn man vond het niet leuk. Daar hebben jullie vaak ruzie over gehad zei Nico dat vertelde je man wel eens jij wilde naar een naaktcamping je man is mee geweest maar niet van harte. Toen ik een keer alleen kwam liet je het wel toe. Toen zei ik, nu is het anders Nico vulde aan wat zullen de mensen zeggen. Ik knikte en merkte op als jullie zonder shirt lopen is het gewoon als ik zou vragen ga je bloot liggen wat zou jij doen. Zag Nico twijfelen hij stond op deed zijn shirt uit en wilde zijn broek los doen en laten zakken en zijn slip ook, ik schrok er van snelde naar binnen. In de keuken kwamen mijn tranen waarvan? vroeg ik me af. Voelde de armen van Nico om me heen geslagen. En gaf een kusje op mijn voorhoofd. Zal wel weggaan hoorde ik hem zeggen en over uitkleden vergeef me. Nee gilde ik niet weggaan gaf hem een kus op zijn mond hij kuste me terug het voelde vertrouwd aan om weer een man te voelen die zijn armen om je heen legt. We bleven een tijdje staan we gingen naar buiten hij hield zijn broeken aan en ik deed mijn bovenstuk uit. Het was heel gezellig we dronken wat, Marijke kwam thuis ze had bij een vriendinnetje gespeeld.

Wat ze toen vertelde schrok ik ze hadden naakt gelegen en haar ouders ook toen besefte ik dat ze ook naakt kamperen en dat ik toestemming heb gegeven dat Marijke mee zou gaan een week. Nico beduidde me om niets te zeggen, Nico vroeg ik heb zin in nasi van de chinees ik trakteer de anderen vonden het goed. Het werd toch gezellig ik zag hoe Nico genoot ook van Marijke. We brachten Marijke naar bed en gaven beide haar een nachtkusje. Voor dat we naar boven gingen had ik de achterdeur op slot gedaan. Ik deed de deur dicht van Marijke haar slaapkamer en botste tegen Nico op zijn armen sloeg hij om me heen en gaf me een kusje op mijn mond kuste hem terug. Onze tongen vonden elkaar. Net zoals vanmiddag ik had wel een tchirt over mijn topje en een rokje over mijn broekje. Onze onderlichamen kwamen tegen elkaar en voelde zijn paal hard en stijf worden. Zijn handen streelden over mijn hele lichaam. Ik keek hem aan en zei zachtjes tegen hem ik wil meer je hebt me vandaag al vaker een lekker gevoel gegeven ik wil je paal in me voelen nam hem mee naar de slaapkamer. Hij kleedde me uit langzaam maar met gevoel ondertussen soms een kusje op mijn tepels. Toen het bovenstuk van het topje weg was gehaald mijn rokje uit. En daar stond ik in mijn broekje hij drukte me tegen zich aan zijn handen over mijn rug en dan over mijn broekje toen zijn hand in mijn broekje die langzaam uit ging. En daar stond ik naakt voor hem zag hem genieten van verlangen kuste hem op zijn mond mijn handen nu over zijn chirt trok die ook uit. En dan zijn korte broek liet ik zakken en daar stonden we allebei in ons broekje of slipje aan. We drukten nu weer onze onderlichamen tegen elkaar aan.

Voelde zijn bobbel heerlijk tegen mij aan. Trokken onze eigen broekjes uit. En weer kusten we elkaar. We genoten toen zakte hij iets en mijn tepels kregen een kusje erop. Mijn handen achter zijn hoofd ik genoot. Ga je mee naar bed ik wil je voelen in mijn kut. Je harde paal heerlijk in me. We lagen in bed hij over me heen en zijn paal lekker tegen mijn geile kut aan. Moet ik doorgaan hoorde ik hem zeggen Ja gilde ik maak me klaar spuit in me hij kwam in me zijn paal wat had ik zoiets gemist. Hij stootte lekker door speelde met mijn tepels. Toen besefte ik wat we deden zonder condoom. Hoorde hem bezig en daar genoot ik van en toen kon het me niets meer schelen. En hielp hem met geile taal uitslaan. Waar mijn man kwaad om werd kon ik nu zeggen. Hij keek me aan en zei nu. En voelde zijn sperma in me glijden We kusten elkaar en bleven lekker liggen genieten van elkaar. Toen hoorde ik hem zeggen wat zijn we dom om geen condoom te gebruiken. Ja zei ik morgen even naar de dokter. Zag dat hij een traan had kuste deze weg we gaan het vaker doen zei ik. Maar ik wou dat het al morgen was en jij bij de dokter geweest bent. We kusten elkaar en genoten van elkaar.